Entelli oprogramowanie dla firm
entelli.COREPortofolio

Nowy projekt bazujący na naszym innowacyjnym silniku entelli.CORE 3.3 dedykowany do zarządzania serwisem, montażem, wdrożeniami urządzeń i maszyn, np.:

  • serwis sprzętu biurowego: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych
  • serwis urządzeń technologicznych wymagających cyklicznych przeglądów, konserwacji
  • serwis profesjonalnych urządzeń sprzątających
  • obsługa napraw sprzętu gwarancyjnego
  • naprawy projektorów multimedialnych, tablic interaktywnych
  • serwis niszczarek, laminatorów, bindownic
  • serwis komputerów i telefonów

 

Projekt ten został stworzony przy zaangażowaniu dwóch dużych firm serwisowych w Polsce – firmy Biuromax-Balcer i Bikop. Jest nastawiony na realizację serwisu zarówno tradycyjnego jak i tego bazującego na umowach, kontraktach, dedykowanych cennikach. Wspiera obsługę gwarancyjną w relacji producent-autoryzowany serwis. Posiadając ISO 9001:2015 zostały wzięte pod uwagę kwestie jakościowe i ścieżka realizacji zleceń serwisu. Platforma do zarządzania zleceniami jest dostępna zarówno na komputery z przeglądarką (bez znaczenia jest system operacyjny), ale najważniejszą sprawą jest fakt, że technicy w terenie poruszają się z tabletami, na których operują wszelką niezbędną dla nich informacją zarówno o zleceniu, historii urządzenia, ale i bazą części, dokumentacją, firmware’ami, filmami itd.

Obsługa jest niezwykle prosta, nie wymaga większych szkoleń, aplikację można poznać w 2 godziny! Osoba, czy zespół koordynujący team techników posiada narzędzia ułatwiające logistykę, również takie, które na bieżąco pokazują gdzie jest i co aktualnie realizuje technik serwisu.

Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń teraz!

 

Platforma zawiera moduły:

  • zarządzanie zleceniami serwisu od momentu zlecenia po podpis klienta (na tablecie serwisanta) – najbogatszy element aplikacji, zautomatyzowane statusy, zarządzanie czasem usługi, badanie czasu usługi, historia zleceń, dobór części, rozliczenia usługi i dojazdu itd.
  • kontrahentów, podział na oddziały, reprezentantów, opiekun klienta
  • pracowników z podstawami kadrowymi, uprawnieniami
  • baza modeli zawierająca dane szkoleniowe, dokumentację, sterowniki, zalecenia, baza wiedzy
  • baza urządzeń (zawiera wsparcie dla wdrożeniowców), dedykowane informacje o każdym urządzeniu, historia zleceń, stan gwarancji
  • baza pojazdów (np. do celów serwisu), przypisanie do technika serwisu, obsługa serwisowa, koszty
  • sugerowane i dedykowane cenniki do różnych typów urządzeń czy konkretnych modeli
  • umowy powiązane z urządzeniami np. stałe umowy na opiekę
  • słowniki rodzajów urządzeń i opcji

entelli słownik dictionary

Tablet

Aplikacja pracuje na tabletach z iOS, Windows i Android. Płynnie i szybko działa w przeglądarkach tych systemów. Najlepiej sprawdza się na 10 calowych choćby ze względu na czytelność i mniejszą ilość przewijanych ekranów. Wdrożono tu funkcjonalność podpisywania dokumentów oraz ich wysyłkę do Klienta.

 

 

 

 

Dla tabletów wdrożona jest funkcjonalność skanowania kodów QR. Dzięki temu łatwo zidentyfikujesz urządzenie i zdobędziesz wszystkie informacje o nim. Aplikacja posiada funkcję druku kodów QR z numerem seryjnym na drukarce etykiet.

 

Integracja ze stroną www serwisu

To ważna funkcja, umożliwiająca Klientom zlecanie usług poprzez stronę www. Po wypełnieniu otrzymasz email, tak jak i Twój Klient. Automatycznie zlecenie może pojawić się w Twoim Entelli z odpowiednią adnotacją, że jest to zlecenie ze strony www (dedykowana pod każde wdrożenie funkcja). Jeśli urządzenie posiada naklejony kod QR, Klient podaje tylko informację o problemie – nie musi wpisywać nazwy firmy, użytkownika, adresu, lokalizacji czy modelu urządzenia.

 

 

 

Instalacja systemu

Nie jest wymagana żadna instalacja na komputerach czy tabletach. Platforma działa w przeglądarce internetowej (jak dostęp do konta w banku) więc potrzebujesz jedynie linka do zabezpieczonej poprzez SSL aplikacji, login i hasło. System prowadzi logi osób logujących się i próbujących się zalogować. Będziesz widział zaangażowanie użytkowników, ich nieprawidłowe logowania . Błędne logowania są automatycznie banowane, nad czym również masz kontrolę. Jedyny proces instalacyjny jest realizowany na serwerze (przez nas) z bezpiecznym systemem Debian10.

 

 

Wdrożenie

Zwykle “serwerowa” część wdrożenia nie zajmuje więcej niż kilka godzin. Możesz wybrać, czy serwer będzie w Twojej siedzibie, czy może jednak na serwerze w chmurze, np. klasy VPS, którego koszt utrzymania nie musi kosztować więcej niż 50PLN. Na chwilę obecną bazujemy na serwerach z systemem Debian10, wykorzystując między innymi technologię Docker pozwalającą na skrócenie czasu wdrożenia, zwiększone bezpieczeństwo, przemyślane zarządzanie systemem i backup.

Pozostała część wdrożenia zależy już głównie od zaangażowania Twoich pracowników. Dużym plusem jest fakt, że system może zawierać słowniki i bazy, których możesz potrzebować. Jeśli nie posiada ich – w krótkim czasie załadujemy Twoje dane do systemu. Pozostanie nadanie uprawnień technikom, logistykom, koordynatorom i innym.

Uprawnienia

Platforma posiada uprawnienia oparte na rolach, a każda z nich może mieć 4 ustawienia: czytanie, tworzenie, edycja, usuwanie. Uprawnienia oparte na rolach można nadawać grupom użytkowników, np. wszystkim technikom. Dzięki tej funkcjonalności w prosty sposób zwiększysz możliwości pracowników lub je ograniczysz.