Produkt ukierunkowany na Banki Spółdzielcze.
Każdy Klient ceni sobie sprawną obsługę szczególnie kiedy procedury wymagają bezpiecznej wymiany informacji i przemyślanych decyzji. Bankowość musi realizować takie procedury by dostarczony produkt bankowy był poprzedzony właściwą decyzją opartą na czytelnych zasadach, sprawdzonych dokumentach i jasnych procedurach.
Płynność w wymianie informacji między sprzedażą, a analityką jest kluczowa by osiągnąć lepsze wyniki, a dodatkowo wprowadza harmonię w wymianie informacji. Przyspieszenie wydania decyzji, skierowanie procedury na inny produkt, zatrzymanie procesu na wczesnym etapie, dostarczanie czytelnych informacji obu stronom procesu (sprzedaż i analityka) oraz osobom wyższego szczebla.
CRM to niecodzienne narzędzie w banku spółdzielczym, ale jeśli wykorzysta się tylko kluczowe jego elementy i tylko te wdroży staje się przyjaznym narzędziem, które dodatkowo jest powiązane z kolejnym etapem: analityką.
Rejestr interesów banku: to moduł, który utrzymuje w formie cyfrowej zawarte umowy na produkty bankowe wraz z niezbędnymi datami, reprezentantami, komentarzami. Moduł jest powiązany z poprzednimi etapami, które miały miejsca zanim umowy zostały podpisane czyli od CRM poczynając po analitykę. Rejestr ułatwia w krytycznie prosty sposób dotarcie do umów, aneksów, powiązanych dokumentów.
Sekretariat i administracja to te działy banku bez których sprzedaż nie zaistnieje. To właśnie te działy odpowiadają za środowisko pracy, budynek, terminowość umów administracyjnych, komunikację, obieg dokumentów.