Blog

program do dostaw materialow sypkich
entelli.TRANPORT
Obsługa dróg i inwestycji w materiały sypkie z placu

Jedna z mniejszych aplikacji, która w intuicyjny sposób wspiera zarządzanie dostawami materiałów sypkich pod kątem budowy dróg i innych inwestycji. Zintegrowana z wagą samochodową by dane wpadały do aplikacji za naciśnięciem jednego przycisku.

Zawiera bazy: kontrahentów i inwestorów, budów, pracowników, pojazdów ciężarowych, dostaw i przyjęć. Możliwość raportowania wg. budów czy pojazdów.

Generowanie dokumentów takich jak WZ i PZ by przekazywać je kierowcom obsługującym magazyn i plac z takimi materiałami jak: kruszywa, cement, beton, podsypki, humus inne wymagające transportu pojazdami ciężkimi.

entelli.CORE
Zarządzanie serwisem

Nowy projekt bazujący na naszym innowacyjnym silniku entelli.CORE 3.3 dedykowany do zarządzania serwisem, montażem, wdrożeniami urządzeń i maszyn, np.:

  • serwis sprzętu biurowego: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych
  • serwis samochodów
  • serwis profesjonalnych urządzeń sprzątających
  • serwis AGD, RTV
  • naprawy projektorów multimedialnych, tablic interaktywnych
  • serwis niszczarek, laminatorów, bindownic
  • serwis komputerów i telefonów

 

Projekt ten został stworzony przy zaangażowaniu dwóch wiodących serwisów w Polsce – firmy Biuromax-Balcer i Bikop. Jest nastawiony na realizację serwisu zarówno tradycyjnego jak i tego bazującego na umowach CLICK. Posiadając ISO 9001:2015 zostały wzięte pod uwagę kwestie jakościowe. Platforma do zarządzania zleceniami jest dostępna zarówno na komputery z przeglądarką (bez znaczenia jest system operacyjny), ale najważniejszą sprawą jest fakt, że technicy w terenie poruszają się z tabletami, na których operują wszelką niezbędną dla nich informacją zarówno o zleceniu, historii urządzenia, ale i bazą części, dokumentacją, firmware’ami, filmami itd.

Odbiór jest niezwykle prosty, nie wymaga większych szkoleń, można go poznać w 2 godziny! Osoba, czy zespół koordynujący team techników posiada narzędzia ułatwiające logistykę, również takie, które na bieżąco pokazują gdzie jest i co aktualnie realizuje technik.

Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń teraz!

 

Platforma zawiera bazy i słowniki:

  • kontrahentów, podział na oddziały, reprezentantów
  • pracowników z podstawami kadrowymi, uprawnieniami
  • baza producentów
  • baza modeli
  • baza urządzeń (zawiera wsparcie dla wdrożeniowców)
  • baza pojazdów (np. do celów serwisu)
  • słownik pakietów cenowych
  • słowniki rodzajów urządzeń i opcji

entelli słownik dictionary

Tablet

Aplikacja pracuje na tabletach z iOS, Windows i Android. Płynnie działa w dowolnych przeglądarkach tych systemów. Najlepiej sprawdza się na 10 calowych choćby ze względu na czytelność. Wdrożono tu funkcjonalność podpisywania dokumentów oraz ich dystrybucję do Klienta.

 

 

 

 

Posiada wdrożoną funkcjonalność skanowania kodów QR. Dzięki temu łatwo zidentyfikujesz urządzenie i zdobędziesz wszystkie informacje o nim. Technik może jednym kliknięciem wysłać protokół z usługi podpisany przez Klienta na jego email.

 

Integracja ze stroną www serwisu

To ważna funkcja, umożliwiająca Klientom zlecanie usług poprzez stronę www. Po wypełnieniu otrzymasz email, tak jak i Twój Klient. Automatycznie zlecenie pojawi się w Twoim Entelli z odpowiednią adnotacją, że jest to zlecenie ze strony www. Jeśli urządzenie posiada naklejony kod QR, Klient podaje tylko informację o problemie – nie musi wpisywać nazwy firmy, użytkownika, adresu, lokalizacji czy modelu urządzenia.

 

 

 

Instalacja systemu

Nie jest wymagana żadna instalacja na komputerach czy tabletach. Platforma działa w przeglądarce internetowej więc potrzebujesz jedynie linka do zabezpieczonej SSL aplikacji, login i hasło. System prowadzi logi osób logujących się i próbujących się zalogować. Będziesz widział również próby włamania, a nieprawidłowe logowania są automatycznie banowane, nad czym również masz kontrolę. Jedyny proces instalacyjny jest realizowany na serwerze z bezpiecznym systemem Debian9.

 

 

Wdrożenie

Zwykle “serwerowa” część wdrożenia nie zajmuje więcej niż kilka godzin. Możesz wybrać, czy serwer będzie w Twojej siedzibie, czy może jednak na serwerze w chmurze, np. klasy VPS, którego koszt utrzymania nie musi kosztować więcej niż 50PLN. Na chwilę obecną bazujemy na serwerach z systemem Debian9, wykorzystując między innymi technologię Docker pozwalającą na skrócenie czasu wdrożenia.

Pozostała część wdrożenia zależy już głównie od zaangażowania Twoich pracowników. Dużym plusem jest fakt, że system może zawierać słowniki i bazy, których możesz potrzebować. Jeśli nie posiada ich – w krótkim czasie załadujemy Twoje dane do systemu. Pozostanie nadanie uprawnień technikom, logistykom, koordynatorom i innym.

Uprawnienia

Platforma posiada 3 stałe rodzaje uprawnień: Reader, User i Menager. Poza tym świetną wartość dają tzw. grupy uprawnień. Dzięki tej funkcjonalności w prosty sposób zwiększysz możliwości pracowników lub je ograniczysz.

Ważną funkcją wspierającą uprawnienia jest tryb Draft. Wybierając go możesz opracować całą sprawę, załączniki, pisma i inny materiał nie włączając trybu Aktualnego. Pozwala to na spokojne przygotowanie dokumentacji zanim będą korzystać z niej inni. To świetne rozwiązanie przy tworzeniu nowych procedur, instrukcji, czy przy planowaniu zdań!

 

 

 

program do iso szpitala
entelli.CORE
Zarządzanie ISO i dokumentacją szpitala

Projekt bazujący na naszym innowacyjnym silniku entelli.CORE 3.0. Stworzyliśmy aplikację webową dedykowaną do zarządzania systemem ISO szpitala oraz bieżącymi sprawami tej instytucji. Niezwykle proste w obsłudze narzędzie, które niemal nie wymaga szkoleń, nie absorbuje w znaczący sposób zarówno białego personelu jak i pracowników administracyjnych. Platforma zawiera nowoczesne repozytorium dokumentów z edycją online, katalogi zasad oraz silnik edycji dokumentów powtarzających się w wielu miejscach.

Wszystkie prawa zastrzeżone Entelli Copyright © 2021 Development: www.advit.pl